Illa mående

Usch fy å blä! Jag hatar att må illa, men det är ngt som jag alltid har gjort eller mindre. Ända sedan jag var liten. Jag är van vid det, men hatar när man mår så illa att man skakar å hackar tänder. I don't like that!

Så vad har jag gjort? Idag var jag ledig som alltid. Så jag vaknar 9 går upp å fixar lite å sedan kollar jag slutet på "Yes man" eftersom jag inte kunde hålla mina ögon öppna igår utan gång på gång somnade jag i soffan så jag tog mitt förnuft till fånga och gick och la mig.  Så jävla bra!! Jim Carrey is the shit!

Idag drog sis & jag till stan. Det var soligt och skönt ute, nästintill varmt. Härlisch! Vi gick till Gränby & jag passade på att även knäppa lite kort men de finns på sis kamera. mkt fint!

Jag kom hem med ett träningslinne, en längre t-shirt, jacka, jeans kjol, klänning & ett par solglasögon :) mkt nöjd!

My hand, hurts.

"haru hört hört (hurt)?"

Over and out jobb i helgen å samkväm imorn med laget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0