Herregud så bra jag är!

Haha Jag kom iväg till träningen som sagt. Å herregud vad död jag blev efteråt. Hela fam Jansson låg ngn stans & sov. Pappa i sängen å mamma & jag somnade på soffan. Ups men skönt vare! Å det var nog inte så länge kanske ca 30min som jag sov iaf. Det var schöönt!

Pluggandet då? haha Jag kan fan inte plugga flera dagar innan utan har alltid satt mig med pluggandet dagen innan. Har alltid gjort och kommer nog alltid att göra. men det blir gjort å det är ju huvudsaken så det så!

Imorn ska jag klippa mig. Jag tänkte klippa av mig rätt mkt. Orkar inte ha det så långt. (Ja, det är långt för att vara jag) Jag ska nog klippa mig såhär:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0