herregud ge mig sol PRONTO!

jag längtar så innerligt tills vi åker. Jag vill iväg härifrån. Bort från allt skit. Jag ljuger för mig sj att jag sj tror på det å sen vaknar jag upp att det är exakt samma sak som det alltid har vart. Gamla goda tiden. great!

Å inte blir det bättre av att en två personer, genom att bara visa sig gör mig fly förbannad och irriterad! Jag har ingen lust ingen ork längre till ngt alls längre.

Jag ska sluta tänka på andra å tänka mer på mig. Vilka, allvarligt vilka hör av sig till mig? Vilka säger att de finns där för en? Vilka är personerna som vill mig väl??? Vart är ni som frågar hur jag mår? Vilka är det som ser mig på mig att det inte alltid är bra?


Det är inte meningen att ngn ska ta åt sig personligt men jag blir förbannad ibland och jag behöver avreagera mig också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0