Bra gjort Carrrro!

Jag har nu resnat min garderob. Blev ca en halv sopsäck. Sen har mitt paket från laredoute kommit. Äntligen! Jag har nu bikinis till GC. Lovely! Inte 1 utan 2 :D en är rosa brun med blommor och en är ceris/hallon färgad :D snyggt som fan! + att mitt paket från H&M har kommit. Mina heminredningsgrejor har kommit. Sweet I say!

Jag behöver itne köpa ngt spec till resan vilket är bra för jag lär spara mina pengar. jag kmr va pank innan jag har hunnit fått mina pengar! hua jag får leva på mor min på GC xD


Städa rummet lär jag göra igen dock... SUCK!

Nu äre forts å NCIS & sen äre Let's dance

Jag är förkyld med btw. Det är synd om mig :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0