Äntligen med stort Ä!

Nu börjar det arta sig. Med mkt energi (not) kliver jag upp på morgonen åker med tåget in till stan. Därefter åker jag med bussen till Gränby C. PLockar upp varor fram till lunch. Lunchar med Kim & Helena. Kommer tillbaka vid 1. Jag & Linnéa drar vidare till nya H&M lokalen där Elin är. Vi börjar plocka upp dessa kläder som kom idag. Vilket var massor! Ur lådorna, upp på bordet, larmas, galagas, hängas på en häst, hängas på sin plats från hästen. Ja, you name it! Det var väldigt mkt jobbigt, samtidigt som det var roligt. Ju fler vi var desto roligare blev det och tiden bara rann iväg. Slutade 17 och var hemma 17.50 ca

Mamma berättar då att hon har ev hittat en resa & ett boende till GC. Så jävla najs! Bort från kylan, bort från skolan. Till ny miljö, solen, värmen. Jag längtar! Borta 12 dgr å jag missar endast  6 dgr från skolan! Det är bra gjort av mig :D Kanske dags att sola solarium nu som en galning gör det på fredag då kan jag passa på att byta mina knäskydd som var för stora.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0