And the weekend is over again

denna helg har jag tagit det realtivt lugnt. Gjorde lite ärendet i fre. kommuncup igår & tränat idag och kollat på tv.

Jag är så slut i kroppen. Efter att jag kom hem igår från kommuncupen mådde jag as illa åhade ont i huvudet så jag sov ca 3h. inte bra, men huvudvärken var borta vilket var bra. sen var jag fortfarande trött att jag gick och la mig halv elva och släckte lampan en timme efter. Sen så sov jag dåligt i antt för det var varmt å gud vet vad allt.Så jag vakande först halv åtta å sen gick jag upp nio. Drog till träningen vid halv elva. Mina ben var skit tunga men annars gick det bra. Börjar få kännigar i knät och det tycker jag inte om. Är livrädd för att det ska vara en knäskada. (Eftersom det oftast fotbolssspelare får och det tar längst tid att bli helt återställd- om man nu skulle bli det helt)

Annars så går det bra. Jag känner mig sjuk iaf. Tog tempen efter jag hade somnat på soffan 37, 9 grader. Jag har lite feber då jag är lågtempad. Min normala temp brukar ligga på 35,8 eller ngt sånt as lågt!

Nej, men lär väl sova...................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0