6 dagar kvar

Jag har mkt att se fram emot nu.

födelsedag (fast egentligen, vrf ser man fram emot den?)

Gran Canaria

Rock festival i Gävle förhoppningsvis om jag inte är för "ung"




Igår var jag med efterlängtade Emmis!! <3 Det är alltid lika roligt att vara med henne. Inte för att vi gjrode så mkt förutom att kolla på tv ett bra tag, åt som v i är så sjukt jävla bra på, sjöng singstar såklart som vi äger på och kollade sedan på en film. :) Men det var roligt att det äntligen blev av!

Annars har jag inte hunnit göra sså mkt. Men idag är jag hundvakt också. Åt Casper, en stor golden som är min fasters hund. Så jag drar nog till farmor & farfars lgh för att kunna gå ut med honom.

Innan helgen ska jag ha sorterat min garderob! Då ser jag vad jag behöver köpa till GC resen och vad jag behöver köpa mindre av :p Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0