1 dag

Ja, då har dagen snart kommit. jag blir alltså 19 år gammal imorn. Sista året som tonåring, sug på den ni!

Ikv blire en luuugn träning. hoppas jag klarar av att ta det lugnt bara vill säga.  Annars lugn kväll med the mentalist.

Imorn äre praktik som står för dagen. Börjar 10 som alltid. Sen så har ju H&M flyttat nu. På tors blire massa erbjudande så jag tycker ni gör bäst i att kolla in dessa erbjudanderna + att en massa andra butiker öppnar som din sko, twiflit ( flyttar), boomerang tror jag också det var. & på tors mellan 6-10 är Rix Fm gänget där också ;) Den ni, kanske ska ta å åka tidigare så man träffar på Gert Fylking eller ngt sånt. haha vore fränt så därför har jagkameran med mig vart jag än går nu just in case liksom ;)

Mkt i plugget nu (again) men snart skiter jag i det för om 2 v är jag förmodligen på playan :D

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0