Tisdag

En underbar dag. Jag & Johan vaknar upp typ 10.30 och låg och drog oss säkert en halvtimme till. Jag var inte ens hungrig så det var mysigt.

KOllade på tv till 1 sedan for vi vidare mot Örbyhus. Vi satte oss vid datorn, fikade och drog sen till tåget som gick 15.15 från Ö-hus.

Johan promenade vidare mot sitt jobb och jag väntade på Bella i typ 40 min. Jag köpte julklappar åt pappa & morbror Niklas och nu är jag äntligen klar!

Fikade med Bella och myste och nu sitter man här hemma. Trött, men ändå helt ok. Jag har iaf inte ont i magen idag det tycker jag är nice!

Niklas, Olli & Sebba är påväg hit nu. Mamma & pappa handlar och jag väntar på mat för efter 2 dagar utan riktig mat (inte vart hungrig eller inte kunnat äta pga magvärk) ska det bli gott att sätta tänderna i ngt.

Rummet är städat och allt känns bra. Jag är glad, lycklig och allt känns jätte bra :)

Jag vill ha en vitjulgran med rosadekorationer!!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0