svårt

Ja, igår var det som en vanlig fredag typ. Gjorde inte så mkt förutom att säga hej då till Johan. tränade, kollade på idol. Bra att Erik vann!

Idag då? Skulle ha jobbat, men fick Sandra Jivander till att jobba ist för mig. Jätte snällt! :) Spelade luciacup idag i Diöshallen. De 2 första matcherna 0-0. 3e vann vi mot UIF 2-1 återigen var det Hägglundarna i farten. Är man man förvånad? Inte jag! =) Fick även ett samtal idag av Uffe att det blir även match imorn för tjejerna. Vilket jag inte ska vara med på. Imorn äre jobb som gäller.. Känner att de klarar sig utan mig ändå när man ändå fick spela 1 match av 3. det säger ju saken ganska så rejält. Jag är inte bitter, mest sur eller besviken. Men det får man vara. Jag önskar de all lycka till och jag håller självklart tummen!

Som sagt. Imorn vankas det jobb, sedan lucia kollande i Vendel kyrka. Emma är ju lucia och såklart vill man se det :D sedan kmr älskling hem igen. och det gillas skarpt!

Nej, måste det bli snö snart så det blir lite ljust. Man blir så deprimerad av allt det mörka..

Jag vet inte hur jag ska kunna förklara mina känslor i ord. Det är det som är så svårt, men det jag kan säga är att Natalie, du är så otroligt himla saknad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0