Ojojoj dålig update :O

Shit! Redan söndag och därmed andra advent också. Så min helg då? Jo, den har varit fullspäckad otroligt nog. Jag var ju trots allt ledig.

Fre/lör: Jag jobbade extra. 9-16. Sedan var det bestämt att jag skulle träna på kvällen, men jag somnade (såklart) i soffan så därmed ingen träning. Gick in i duschen och fixade i ordning mig. Sedan abr det iväg för att hämta Julia och vi drar hem till Emma. Sedan så efter IDOL tittande, våghals och massa fnitter och snack kmr JOhan och hämtar oss, kör oss vidare till Björklinge där vi tar bussen mot stan. Vi började med att ta en cider på O´learys. Sedan vidare mot Kalas där vi slapp betala inträde. Det var bra! Mkt skoj var det där. Vi träffade olika personer sen tidigare och även nya. Mkt skoj var det! Det blev en sen kväll/natt. vi kom hem till Julias och deras lägenhet i Fålhagen ca 4 och vi somnar väl efter 5-tiden ngt sånt. Jag låg och frös (inte helt ovanligt) och vaknade flera ggr. Vid 9-tiden ville min mage ha mat. Julia var ju vaken sedan tidagre. Inte ovanligt det heller. Emma var också vaken. :) Så efter ca 2h beslöt vi oss för att dra oss till Willys för frulle. Gud sicken god frukost vi åt! :)

Det var rågbröd, riskakor, yoghurt, crunch, juice och en chokladkaka på det. mums! Det behöves. Vi kollade på "The Holiday" som förövrigt är en väldigt bra film, men jag och Julia somnade. Det var skönt. Tror Emma också slocknade lite?? Nåja, Emma fick skjuts hem, Julia tog 15.19 tåget hem. Själv var jag kvar i stan. Skulle med Johan och hans fam till hans kusin på Carolas sida. Johan slutade jobba 16 så jag gick mot Hemköp för att ha ngt att göra. Köpte lantchips. mums! Stod sedan utanför Johans jobb för jag ville inte gå upp. Kände mig allt annat än fräsch om man säger så. Var skönt ute med, så det gjorde inget..

Vi åkte vidare mot Danmark i Uppsala, fikade och sedan vidare mot Husby. Jag var jätte trött och ville sova på hemvägen, men så blev inte fallet.. Fick en väldig god och uppskattad mat hemma hos Patrik & Carola Fläskfilé, strips & bea.. mmmm :D Hämtade bilen hemma hos Emma, och for vidare mot Örbyhus. Vi åkte till Kim och var där ett tag. Det var roligt :D

Sedan hem vidare hit, kolla när Barcelona vann igen och sedan blev det sängen för min del.

Sön: Vaknar 10.40 med lite små panik sådär. Jävlar! Träningen börjar 12.30. Ska hinna äta frukost också. Jag och Johan åkte och handlade. Köpte nybakat bröd, renost och crunch och vanilj yoghurt. mumma! Det satt som en smäck! MEN jag var jätte mätt, och kl var typ 12. Hur fan ska man klara av att träna nu?? Men det gick bra. :) Eller, det gick ganska så dåligt egentligen. Joahn skulle inte kolla vilket han gjorde och då gick det sämre. Tack älskling!! :p Dock jävligt jobbigt, och jag lär garanterat ha träningsvärk imorn. Jag hoppas på att det blir spåret som vanligt med svärföräldrarna :)

Nä, nu mat.

Nu tränar Johan, så jag ska nog ta och fixa maten. Det var ett måste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0