ny vecka, ny dag

Idag har jag vaknat upp efter en härlig god natt sömn hos Johan. Jag somnade i soffan till att börja med, och Johan den jäveln lurar mig att jag har sovit i 2h. sure! Vilket jag trodde på till en början, tills jag kollade på kl. Hade kanske sovit i 30min högst 45!

Åker och hämtar Milla & Emil vid stationen i Öhus. Fikar hemma, skjutsar Johan till jobbet.

Jag skulle städat idag, vilket jag inte har haft lust med. Träningsvärk som heter duga också.. Fast om man jämför sen förra gången så är detta ganska så lugnt :)

Vimmelbilderna ja.. haha








Kommentarer
Postat av: Julia

Alltså va är det för mupp som står bakom mig och emma liksom. haha

2009-12-07 @ 19:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0