Måndag

Det blev en sen natt. Eller Johan & jag låg och kollade på Eva & Adam. Vi fick lite Eva & Adam nostalgi och ska kolla på "8 avsnitt på en och samma film". Haha så kl blev väl lite efter 1 ngt och Johan upp kl 6. Stackarn.

Då vare bara dags för mig att stänga fönstret och byta till "tjocktäcket". Då drog liksom min värmekälla iväg när Johan åker..  Jag sov vidare och gick upp 25 min senare än vad det var tänkt. Ups. Jag är fan jätte trött!

Åkte till frissan i Tobo. Klippte mig och blev nöjd och fick kort hår med mer frisyr. Me like. När jag satt där blev jag illamående och fick ont i magen, kallsvettig och yr. skam den som ger sig så klarade jag mig denna gången med och  for senare vidare mot mammas jobb och kollade vart jag tog mina första steg någonstans. Coolt!
Efter ca 30-40min där for jag vidare hemåt.

Lägger mig på soffan med vetekudden på magen återigen har jag ont i magen, men jag vet inte vad det beror på. Mamma & Milla hade också haft ont i magen under helgen. Så hoppas det blir bra snart. Är varken hungrig eller sugen på ngt alls.

Nu ligger jag i sängen med vetekudden på magen och är jätte trött.

Föresten, jag KÖRDE för första gången idag sen det blev mkt snö. Det gick bra, men är ändå lite läskigt..




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag det måste verkligen göras om ! :)



ja , jag med.. det ända som fattas för att allting ska vara bra är Natalie.. <3

2009-12-21 @ 20:03:13
URL: http://jenniferstahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0