fundersam, mkt tankar

Jo men sisådär ja. Då var det december. Sista månaden på året.

Jag har vart i Gränby med Johan och handlat julklapp till mamma, Milla, Sebba & Savannah. Nu äre "bara" Niklas, Olli, Sebba (ska få lite mera), pappa & Claudia, men vad köper man till dem??? Det återstår att se. Imorn bär det iväg till stan igen, fast denna gången med Julia.

Nu är det många tankar som håller igång hjärnan. Allt ifrån jobb till fotbollslag. Vad vill jag göra i framtiden? Vilket lag bestämmer jag mig för att spela i? För- och nackdelar.  Det är såå sjuukt jobbigt, men det viktigaste av allt är att det är jag själv som får bestämma. Att det är jag själv som tar beslutet. Det är det som är huvudsaken.

Men vad bestämmer jag mig för? Vad vill jag? Jag har fan ingen aning, fast på ett sätt känns det som att jag har bestämt mig, men då börjar jag vela igen..SUCK!!!

Nä, får sova på saken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0