Bloggtorka?

Ja, sånt som händer helt enkelt. Vad gör man om dagarna förutom samma saker?

vaknar. Kollar på smallville, våra bästa år, åker hem till mig eller till Johan. Ute & går med Fis ibland. lagar mat, handlar. det är typ det vi  gör. Tränar händer ibland eller så duschar man. Det är så ett liv utan fast jobb ser ut. Eller Johan har iofs men inte jag.. Det duger till året ut, sen så jävlar ska jag ta mig i kragen. för ni hör ju själva. Så här kan jag ju inte ha det..

Imorn är det fredag. Johan drar återigen firån mig för att åka med ett grabbgäng, fast denna gång är dem i Sverige. (ska jag vara glad över att dem inte har lämnat Sverige gränsen för lite supa??) Dem drar till Leksand för att "kolla" på hockey. Vet inte vad som ska bli roligast att kolla på hockey eller att få supa?? Eller att ha hockeyn som en bra ursäkt för att få dra iväg sådär?? haha nåja hoppas dem jävlarna får en helvetes bakisdag på söndagen (6)

Jag ska ev kolla/ spela Luciacup i Diös-hallen i stan.  Beror på om man blir uttagen eller ej. Men nr 14 är fan miiin!! :p

Jobba söndag blir det iaf.. Så får vi se hur en trätt min älskling är när han kmr inklampandes i dörren.. mohahah

Nej, det var väl det. just ja älskiling...


Du är en GRISPITT!!! :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0