Back on track

Idag är en ny dag. En fin solig vinterdag. Jag vaknade först vid 8.30 och var relativt pigg, men tänkt jag ligger och drar mig lite. Små slumrar lite. Fis kmr in. Mamma??? Hmm (antar att det är hon eftersom jag stände min dörr till 100%) så där låg jag och skedade med honom ett bra tag, eller han skedade med mig.. :p

Så upp kom jag strax efter halv 10. Nu äre smallville som gäller.

Efter det tänkte jag skita i våra bästa år för att ta  tag i mitt rum.. Sedan blire promenad till farmor som jag inte sett eller träffat på länge.

Johan kmr väl efter 16 någon gång. Det tycker jag om. Sedan kör vi vidare mot Vendel I guess..

That´s it for now. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0