Vendel

Jag har umgåtts mkt med Johan nu. Det tycker jag om. Samtidigt vill jag inte glömma bort kompisarna och ber om ursäkt om jag råkat göra det, men jag hoppas att jag inte har gjort det iaf., För utan er är det inte jag. ag hoppas ni  vet vilka ni är.

Ute i Vendel finns det inget internet eller dator att uppdatera sig på. Eller ja jo visst finns det, men inte hemma hos Johan. än.. ;)

I fre håvades det kräftor hos Lunken. Jag var skit nervös och Johan fick känna på mitt hjärta som gick i minst 180. Tyckte det kändes så fel att dra dit, men jävlar så roligt det var! Johan var glad för att jag kunde umgås med hans kompisar. SÅ klart det gick bra eftersom de är så öppna och man kommer in i lilla "gänget" lätt. 

Vi satt i ett traktorgaraget? eller avd man ska kalla det. Mysigt och trevligt. Sedan när kl var lite efter 1 var det dags att kolla om det hade blivit några kräfor. Det blev det, ca 5-6 st tror jag nog att det blev. Vi cyklade ifrån Lunken vid 3.30 och jag som är skit mörkrädd cyklade på som fan. och jag hatar när Johan ska skrämma mig, så säger han såhär: carro, OM du ser nått djur skrik inte då. - Men vadå OM? Vad fans äger du så där för?? Och jag började cykla på snabbare.

Väl hemma hos Patrik & Carola för att lämna cyklarna körde jag och Johan hem till honom. Helt plötsligt var vi inte så trötta så vi börade kolla på film. Kl var väl typ 5.30 när vi somna.

Lördagen vaknades vid 12.15 sweet! Vi låg och degade i sängen mest. Sedan behövde Johan tvätta och sedan åt vi köttbullar, potatis, gräddsås och lingon. gott! :)

Idag vaknade vi efter 10. Johan var mest förkyld stackarn. Snorig och dan. Båda skulle spela match idag. Rex A lag mot Hinden och de vann med 3-1. Vi spelade mot Upplands Ekeby och förlorade med 5-0. Vilket var jävligt orättvist! Det är synd att man inte ser att vi spelade bra fast vi får inte in några mål och det är ju det som räknas tyvärr.

Nu sitter jag här och gäspar. Dags att ta ut jycken på promenad och sedan lägga sig i sängen. Jag blev helt plötsligt sugen på blåbärspaj att det ska jag nog göra imorn hemma hos Johan. han som skulle ha jobbat natt till kl 16 imorn men nu är han sjuk så nu får jag anstränga mig för att ta hand om honom.

See you folks!
 
Bilder från kräftisen kmr. De ligger fortfarande kvar i kameran.



Milla & Jag får stå för bild. Vi är ju sååå otrooligt normala höhö

Kommentarer
Postat av: Milla

Du kan umgås med din syster också tycker jag.

2009-08-24 @ 02:33:26
URL: http://millalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0