Snart dags för träning

Att springa spåret med dunkande musik i öronen är grejor det. Man pushar sig fram mkt lättare då tycker jag och man märker inte att man springer i takt med musiken. Me like!

det jag tycker mindre om är att jag känner mig seg i kroppen.. det är många som känner sig så, men varför? Är det vädret som gör det?

Fick mess av Ynk att hon & Tompa har kommit fram helskinnande och allt gick bra, plus att Kenza satt mitt emot de på flygplatsen och skulle med samma flyg. Tompa tyckte det var mest pinsamt, haha

Nu är alla mina 40 filmer borta från datorn, raderade. Alltså är jag klar med min bränning. Gillart! Nu återstår bara bilderna så man har en back-up.

Nä nu ska jag väl ta och tag i mitt liv igen. ehum?

Jag som nästan blev klar med min to-do lista. Det enda som är kvar att göra är att städa och organisera grejorna, men det fixar jag en annan dag. Kläderna är iaf i tryggt förvar nu iaf. Inlåsta i garderoben, som det ska va. Då kan jag känna mig lugn av att ingen går och snor ngt därifrån.

Nu träning!



Det får bli en bild på mig, Robin & Robba sen rockkvällen och jag och Nonnen skulle bli sambos. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0