Skänninge update

Kom hem ifrån Skänninge igår. Jag åkte i måndags. Hälsade på morbröder,kusiner, vart på marknad, hälsat på Moffen, mormor och mammas kusiner. Mkt trevligt!

Niklas hade bilat upp från Gran Canaria med kusin Sebba. Så de dök upp på onsdags kvällen hemma hos Tommy, det var skoj.

Det blev väldigt sena nätter och man vakna upp vid 10. Det var varmt som en bastu.

Igår åkte vi hem. Mamma och jag. Jag körde ca 20 mil. Fuck vad trött man blir! Mamma satt och sov bredvid. haha jätte bra där. Kom hem vid 7-tiden ngt. eller strax efter 6. Johan kom då. :) äntligen! Det var ganksa tufft att vara ifrån honom, men nu vet man att det går fast det var jobbigt. :)

Bilder kmr när jag hämtat kameran. dagens planer är seriematch borta mot Häverödal. Nu ska jag fortsätta ladda.

Johan<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0