Seriöst jag dog!

Okey, jag som hade lust att blogga som fan i natt då jag inte kunde sova, men såklart så var det uppdaterings grejs här på blogg.se så där sket det sig.

Hur som, kollade på män som hatar kvinnor & visst hade jag hört att den var bra, men inte SÅ jävla bra som den var! :D Väldigt spännande. Längtar tills Luftslottet som sprängdes ska komma på bio och det är den 12e eller 16e sep så det är ganska snart ändå. :D

Jag klev upp idag vid 6. Somnade 01.30. När ag sedan var på jobbet kände jag ganska snart att dagen skulle bli lång & att jag måste kämpa för att ta igenom mig dagen, men skam den som ger sig så gick det bra. Men ack, så joobigt det var ändå! Trodde jag skulle svimma där ett tag.

Skulle ha åkt till faster på Kräftis, men jag orkar inte. Så det blir att ha en mys-pys dag hemma ist. Ladda batterierna. Hoppas jag är mkt bättre imorn! Det är liksom match då.. :s

nej, nu ska jag drömma mig vidare...


Bara för att bilden blev bra tycker jag, ute i Slada igen då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0