Segt

Ja, nu sitter jag här en fredag kväll och bloggar. Johan är som sagt ute på party medans jag sitter här hemma och tar dte lugnt.

Jag är så himla seg i kroppen! Lelös typ. Orkar inte göra så mkt, knappt så att man orkar kolla på tv, då äre illa!

Det börjar gå framåt med körkortet nu, faktiskt. Idag har jag fixat risk1an & halkbanan. Nu jävlar gäller det att ligga i med teorin och körningen.

Sedan ska jag fixa lite papper så jag kan få pengar tillbaka eftersom jag var tvungen och lägga ut när jag skulle skicka mobilen. Så det ska jag fixa nu. Annars då?

Jo, jag skypa med Ynk & Tompen. Det funka finfint, och det var verkligen fint där de var! Så Ynk kmr nog trivas gallant!

Nu ska jag fortsätta med det som jag borde gjort för längesen...



Ynk & jag när vi åkte båt ute i Slada

Kommentarer
Postat av: Linda

BRA GJORT MINI!



Jag är också trött & lealös i kroppen. Tvingade mig ut på en liten springtur ändå. Har vi svininfluensa allihopa eller?

2009-08-28 @ 21:05:36
URL: http://lindaelaine.blogspot.com
Postat av: Sara

Jo, kursen är riktigt tråkig! Ska du gå i Gävle? Man får se massa filmer & typ diskutera olika situationer. Men tiden går rätt fort ändå. Så det blir nog bra!



Härligt att höra! ;D Jodå, nu går det väl ganska bra. Körde ju upp innan sommaren en gång & det gick skit & jag tappade motivationen & allting. Men nu är jag på gång igen! Jag ska ringa till JP´s nästa vecka då & boka lektioner. Kör man i Gävle då eller är det bara i Tierp? Hoppas det går bra för dig! ;D

2009-08-28 @ 22:09:49
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack babe :D min kille är också på krogen! buu :p

2009-08-28 @ 23:26:20
Postat av: Sara

Svar: Aaah. Okej (: Det kanske är annorlunda där, det vet jag inte. Men det går säkert bra ;D



Okej. Det lät ju bra! Jag måste ringa & boka lektioner!!! Brukar det vara gott om tider? Eller får man vänta länge?



Nej, jag har inte klarat teorin än. Jag har bokat tider i alla fall, men det är ett tag kvar. Det är ju skitlånga väntetider nu ju :O

2009-08-29 @ 10:01:21
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Blondinbloggen!

Kolla in nästa STORA skvallerblogg! :)

2009-08-29 @ 18:33:42
URL: http://blondinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0