Så då bloggar vi igen då

Ynk har åkt till Tyskland nu. =( Visst, hon kmr tillbaka och så, men 3 mån är ändå 3 mån.

Och jag som hade en to-do-lista idag att göra.

nr 1 var att gå upp halv tio, men kl blev kvart över tio. :s Så där sket det sig.

Men efter "Våra bästa år" ( ja, jag vet pinsamt nog så kollar jag på det) så ska jag klä på mig eftersom jag fortfarande sitter i nattlinnet. Sedan är det städ-Carro som kmr fram. det ska strykas, bädda, organisera och städa, ut med Isak, träna på det där jävla körkortet och sedan blire träning och sedan dra hem till Johan.

Kanske fixa min bil helt klart. hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, ja de är ju bara att göra det de ;P :D

2009-08-27 @ 12:34:28
Postat av: Anonym

2009-08-27 @ 12:34:40
URL: http://beatriceelmesioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0