Oj då

Jag har blivit as dålig på att uppdateramig. Skit dåligt gjort av mig!

Men känns som jag inte har någon tid längre för datorn. Just nu har det vart mkt jobb och så har jag umgåtts med Johan, det har vart träning och cup.

I helgen har jag spelat cup, vart på lagfest hos Suss som var klockers! och idag har jag jobbat. Jag har världens ont i ryggen och axlarna. Jävla jobb! Men pengar är nice. :)




Jag fattar det inte. Att det ska vara så himla svårt att hålla kontaken med folk. Allt hänger inte på en person. Om man ska hålla kontakenten efter skolan borde bollen ligga hos båda parter tycker jag. 

Jag ser fram emot Skänninge, men inte att lämna Johan som förövrigt börjar jobba efter 2v semester när jag jobbade som mest.  applåder på den

Jag ser även fram emot Bella, Julia & min tältningsöventyr. :) Samt att få träffa Elin, Malin, Bea, Hanna det gamla gänget. :)

Nej, nu lär jag sätta fart om jag ska komma någonstans. Joahn väntar på mig, och vill ju inte att han ska vänta alltför länge.

Imorn blir det stan med Johan I think. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vi lär fan hålla kontakten bättre ju (a) <3

2009-08-03 @ 16:16:53
Postat av: beatriceelmesioo.blogg.se

glömde som vanligt :p

2009-08-03 @ 16:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0