Körkort vare ja

Ja, okey. Nej, jag har inte fixat detta jävla tjat om körkort, än..

Men hur som helst. Nu håller jag på och bränner filmer från datorn till DVD. Det går nog bra, hoppas ja. Så då hoppas jag att jag får lite plats i datorn, då jag har ca 34 filmer. Ups

När jag ändå håller på och bränner kan jag lika gärna bränna ner alla bilder för att vara på den säkra sidan. you never know this days.

Kameran har jag hämtat in från bilen. Det kmr upp lite bilder från Gröna Lund, Skänninge, Lagfesten och så. Sedan väntar jag på bilderna från Ynk sen vi var på 60-tals kvällen, Leksands sommarland, Slada, Gröna Lund och lagfesten. Vi har kommit fram till att vi har hunnit med lite äventyr i sommar. det är fan jävligt bra :D skönt att inte ha jobbat en heeel sommar. Nej, om man ska ta och ringa dessa jävla samtal som tynger ner en. Så har man fått ur det hur världen och kan slappna av lite igen.

Johan<3


Kommentarer
Postat av: mia

nejdu carro, ingen är nog förvånad att jag har gips xD hahah! riktigt världelöst..

jaa absolut, det måste vi verkligen! :) fort jag är fit for fight igen tycker jag att vi brudar tar oss en vinkväll ;)

2009-08-10 @ 18:41:19
URL: http://miawestin.blogg.se/
Postat av: mia

JAG KÖPTE TOUCH ;) men den är nice som fan!

2009-08-11 @ 15:36:23
URL: http://miawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0