Höst i augusti??

Träningen igår gick bra. Sprang spåret i ösregnet. Man blev blöt- mindre kul Men bara att gilla läget. tur att jag hade extra strumpor och tröja med mig. smart ibland. Träningen var nice. Vi var tot 8 pers. Starkt jobbat!

Jävla tur att jag duschade där med. Skönt att komma hem nyduschad, varm och torr. me like. Johan kom strax efter nio. Vi kollade på gamla kort och sedan läste vi min dagbok som jag har hafts en jag var 15. Det var kul :)

Vi kollade på film också, What happens in Vegas. Helt ok film att kolla på för att somna till. Johan skulle upp och jobba idag. Jag klev upp med honom kl 7 och käkade frulle. Såg att det avr jävligt kallt 7 grader!!? Inte höst nu tack så mkt. Sedan efter han drog fanns det inte så mkt att göra. Det fanns inget att kolla på, på tv:n så jag beslöt mig för att gå och lägga mig igen. Sov ca 1h innan det var dags att gå upp för att ta sig vidare till stationen för att sedan dra vidare mot staden. Julia skulle klippa sig, hon blir aldrig nöjd med det tycker jag absolut att hon ska vara!

Vi fikade på Barista, jävligt dyrt men gott. Vi satt säkert där i 2h och bara pratade. Lite lagomt vuxet sådär. Träffade älsk en snabbis på hemköp, träffade på Ynk och liten minishopping blev det allt för mig. Snoddar, diadem och blonderingsspray.

Sedan ringde jag Ynk igen och frågade om hon skulle med och äta. Det ville hon. Det blev subway. Jag & Julia blev lite besvikna på att vi inte fick mackan värmd. Dåligt!

Annars så har man inte gjort så mkt mer än idag. Kom hem för ca 1h sen. Ska fortsätta bränna ner filmerna från datorn till DVD skivor.



Ynk


Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0