Helgen avklarad

Dagarna bara rullar förbi. Jag har jobbat denna helg. I lördags blev det jobb och sedan hem duscha fixa till sig och sedan dra vidare till stationen vid 5 för att möta Sandra J aka Pulkan. Vi gick till Camilla och där blev det tipspromenad, lekar och massa hjärngympa. Men jävlar i min låda vad roligt vi hade det! :D

Men när kl började närma sig halv tio tackade jag för mig och drog hem. Var as trött + att Claudia skulle komma :)

Somnade vid 11. Upp igen idag kl 7. Jobbade till 10 sedan var det dags för match mot serieledarna, Mariehamn. Vi förlorade med "bara" 3-0. Klapp på axeln till oss. Jag var iaf skit arg för de knuffade mig hela tiden och när man ger tillbaka, ja då får man frisparken emot sig?? Har fan alltid vart så och jag vet inte vrf.. Jag som är så snäll :p

Sedan jobbade jag från halv 3 till kvart över 4 typ. Nice!

Jag har städat rummet, med det sagt är att jag har vikt alla mina kläder så nu är det fint igen. :)

& Älskling har kommit ivkäll ockå! :D:D <3<3

Fler bilder finns på facebook!
Johan<3

 Gamla stan

 i Sänninge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0