Dålig uppdatering

Jag är dålig på att blogga nu förtiden. Kan anlednigen vara att man har bättre för sig och inte gör exakt samma sak som man gjorde för 1 år sedan? för 1 år sedan var det upp kl 8, äta frukost, bege sig till stationen för att sedan ta tåget mot uppsala eftersom det var praktik på torsdagar. Sedan kmr man hem lite inna 18 och då var det bara att byta om och sedan dra till träning.

I dagens läge försöker man att inte sova bort dagen, är med Johan när han inte jobbar, tränar och inte så mkt mer. Helt okey. Känns som jag har en liten minisemester. Känns bra, eftersom jag har jobbat typ heeela somrar sen jag var 15.
 
Skirver mer snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0