Valborg var det ja

Jag somnade sent & vaknade runt 10. Det var skönt! Jag vaknade först vid 7 men eftersom jag är ledig vägrade jag att gå upp då o somnade om. 

Nu sitter jag här, framför tv:n med datorn o kollar på Våra bästa år, tragiskt men sant. Själv hemma for the moment. Det gillas!

Efter Våra bästa år ska jag duscha sedan ut med Isak och sedan dra till ica. Måste ha ngt och grilla :) Det blir grillning med Doris, Knutte o Lott. Det ska bli lagom, men det blir nog roligt :)

Träning igår. Hade noll lust att träna. var så himla trött! Men det fixade sig trots allt. Man blev piggiare och jag kände att de gick relativt bra. 

Alla andra får ha en bra Valborg det är trots allt en dag imorn också 

& btw så tycker jag som Nat, att denna dag är en överskattad dag. Om man kollar på alla som gick med systemkassar igår på stan kan man tror att det är nyår??? 

Peace out!




 

Kommentarer
Postat av: Linda

Sötnos!

2009-05-01 @ 10:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0