Tiden rinner iväg

Ja, då var denna v mer eller mindre över. Min skolv har varit kort & lagom. Började med att vi hade 1 lektion igår så kom hem vid 10.30 ca efter att Hägglund & Elin var snälla och skjutsade hem mig :) satte mig och pluggade CV och personligt brev. Gick helt okey, men lär justera lite.

Sedan idag så slutade man vid 12. Skulle ta bussen 12.30, men Ronja var snäll & skjutsade hem mig. Värsta über snällt!

Annars då? Suttit ute i solen och pluggat dessa dagar faktiskt. Mkt skönt! Haft träning idag med, det gick bra dock är jag väldigt trött nu. Jag har somnat tidigast 1 på natten så det tar på en ändå.

Nu ska jag glo på Prison break med mammi o sedan säng natt



I miss this <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0