Soligt väder

Jag blir så less på mig själv ibland. Jag somnade väldigt sent i natt, men tror ni inte att jag vaknar 9.20 som alltid? Jag är jätte trött egentligen, fast jag tror att jag är pigg. Hur bra låter det liksom?

Jag hostar som en gnu fortfarande. Får mina attacker still. Men vad fan kan jag göra åt det? Å den äckliga hostmedicinen vägrar ju funka!

Snart ska jag ta ett relaxande bad. Bubbla lite, mys!

Ikväll äre träning också, suck. Får helt enkelt ta å titta på for once :/ Det är inte värt att träna när jag mår som jag gör, det kan ju faktiskt bli värre. & hålla på å bli sjuk.frisk i månader pallar jag inte så då äre bättre att låta bli! :)

Min Prins :)


Karlsson får vara med på pigga upp stämningen lite :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Krya på dig! Du ska väl spela imorgon iaf? :O

2009-04-14 @ 17:37:41
URL: http://withinthesleaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0