Så bra gick det

Jag tyckte att idag mådde jag helt ok ändå. Så jag tänkte att jag går en promenad och passar på att träffa Linda.  Promenaden gick bra och sådär, men jag var rätt seg i kroppen ändå.

När jag väl kom hem för några timmar sen var jag fortfarande lite seg. La mig på soffan å tog igen mig med en banan och blåbärssoppa. mums!

Men nu fram mot kvällen för ca 1 och en halv timme sen så fick jag värsta hostattackerna! Lovar, håll på å hosta i 45 min typ. As jobbigt! Så det verkar inte bli någon träning eller match denna v :'( Ett ord: B A J S


shit happens å blir hemma från skolan imorn med, får panik när jag hostar å hostar å det aldrig tar stopp.








Min studenklänning förhoppningsvis. Kmr nu i v. Den ser lång ut, men på andra bilder är den itne det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0