Riktigt vårväder

Herregud! Det är soligt & varmt ute! Man blir så glad :)

Dagen började att jag vaknade vid 6. inte ok! Somnade om till 7.30. Helt ok så låg jag & småslumra lite och gick upp 7.50 ca. Bea kom ca 35 min senare och hämtade mig.

Vi drog till Tierp & vår kära skola Högbergs. Vi gick och kollade upp Inga-Lills schema och det stod att hon skulle vara i 1209. Vi gick dit. Ingen IngaPling där. SÅ vi väntade och väntade. i 30min men ingen inga lill.  Sedan spanade vi efter henne och letade efter henne. När vi tillslut skulle ge upp kom hon i korridoren och hade helt plötsligt glömt bort att bea & jag skulle skriva på. Men det gick nog bra hoppas jag.

Vi crusa vidare. Till solningen. Men rören var inte utbytta än så en del funkade inte. Vi drog därför vidare till Öhus. med hög mu å dunka dunka hade vi roligt. Sedan solade vi. PÅ stack & strå.

Bea började sola så jag satt i massagestolen. ÄLSKART!  Så jävla nice. Sedan efter 20min bytte vi.

När solningen var klar drog vi till ica och köpte en Daimglass. Mums! Vi satt ute och verkligen njöt av solen. Nice!

Så nu sitter man här. Ritkigt trevligt må jag säga. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0