R O C K

Idag har det vart praktik som alltid. Mötte på Heidi som gjorde sällskap på tåget hem. Så tråkigt att åka själv.  Räddare i nöden. :)

Praktiken går bra som alltid. only 3 ggr kvar me like :) but I'll be back in the summer! :)

Nåja, helt död kmr jag hem vid 6. Äter lax å stek god kryddad frasig potatis. mmmums!
Som vanligt håller jag på o somnar när Milla säger: Carro, vi åker inlines till Broddby. Eh va? ok nog för att hon ahde tråkigt, men broddby av alla ställen liksom?

Så mkt om och men så tog jag min cykel (som har noll luft i back) och vi bar iväg.

Vi var framme hos Nonnen lite vöer 8 och kom hem för ca 15min sen. Fan vad vi lyssnade på hårdrock alltås! Högt som det ska vara, me like :)

Jag ska flytta till Nonnen om 2v för att ta hand om hans blommor. haha jävla skönt gäng! Robba o Snobbelibobbelibobban var där också Även kallad Robin Mann :) Saknad den människan vill jag lova!

Nej det var väl min dag. kanske dags för sägen nu månne?

Peace out





Kommentarer
Postat av: Matilda

yeah, rock ska de va ;D hah. \m/

2009-04-23 @ 13:50:06
URL: http://merry-go-round.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0