Nat P i Sv B

Ja, då var Nationella i Sv B del 2 avklarad. Det känns bra!


Idag håller jag på & städar rummet & tvättar. Låter som jag bor sj hemma ju, men så är inte fallet. Jag får skylla med mig själver när jag vet att mamma tvättar på helger men inte lägger mina kläder i tvätten. Sånt som händer.

Ikv ska jag på handelsmöte. /fackmöte?

Gud vad gammal jag låter :s tvättar och ska på möte. Shit! Hur många 19 åringar gör det liksom? Okey, kanske en hel del men ändå. Fy för att bli äldre än 23!

Jag lyssnar igenom Rooneys låtar som hon hade på sin mp3 å de är jävligt bra vill jag lova! :)




Jag saknar oss där Rooney.. Vi måste tillbaka! De behöver oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0