måndag


herregud säger jag bara! Jag är helt slut.

Nog för att vi fick sluta vid 11.25 så det var nice. Åkte hem till Tim där Bea bor mer eller mindre. & vi la in lite disk i diskmaskinen sedan blev det tv. Dock somnade vi båda i soffan. Vi var helt slutkörda. Vi som skulle plugga och vara duktiga men ikke.

Kom hem efter 4. Ätit och sedan fortsatt på rummet. Det kmr bara mer o mer saker var eftersom jag städar. Tar aldrig slut. Så jag gav upp efter ett tag..

Blev en sen natt så ska försöka gå o lägga mig nu. Kanske därför jag har haft huvudvärk hela dagen, who knows?

 

Kanske inte världens bästa kvalité men detta är min outfit för studenten iaf :) (gud jag jag diggar mina fotbollsvader-not!)


see youuu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad fin klänningen va :) vart hade du köpt den se du? :) Pussi

2009-04-21 @ 15:13:52
URL: http://beatriceelmesioo.blogg.se/
Postat av: Sara

Gud, nu får jag panik. Alla verkar vara klara med klänning & allt & här sitter jag utan någonting :O Fin var du i alla fall ! (:

2009-04-23 @ 23:48:44
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0