Jobb egentligen

Jag skulle egentligen ha jobbat idag, men när kl ringde 6.45 så insåg jag att jag har ju fan ingen röst! Så jag knallar till mamma, petar på henne och hon blir AS rädd! Hon rycker till å ska snudd på skrika. Jag viskar lite tyst: Kan du ringa till Krister? Jag har ingen röst.. Snäll som hon var så gjorde hon det. Min mamma är bra <3

Sedan så somna jag om vidare och blev as chockad när jag kollade på kl och såg hur mkt den var. 11.55! Nästan hela dan har ju gått. jag som har vaknat vid 9 hela lovet. herregud säger jag bara!

Men annars så rullar allt på som vanligt idag.Har glott på tv & vart ute i solen å stekt på brännan lite till..

Nyss ätit å är mätt som en ko.. Snart äre efterrätt, ch-pudding. urk går typ 2 skedar sen blire för mkt choklad tycker ja.



 Jag övningskörde i natt. Till Tierp för att hämta syrran. Där såg jag även Bea & Tim. Pratade lite med de å frågade om de ville med hem. Alltså åka med oss hem. Det gjorde de. Samtidigt så väntade vi på Milla fort å hon hade tappat sin mobl. Great syrran!

Sen när vi är påväg därifrån så ringer Hägglund mig. Hon ba: Har ni tappat en telefon? En Nokia? Ja, hon blev överlycklig! Så vi drog dit där Hägglund var och åkte och hämtade den. Snällt där av henne :)
Så Milla blev as glad och ba: Å min mob. Hon är handikappad utan telefonen, men vem är inte det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0