Hoppsan

ja, då va rman här igen då. Jag fattar inte att kl bara rinner iväg när man sitter vid datorn. nåja
Jag kollade på träningen, men ack så kallt det blev.

Ngt positivt är att jag hostar inte lika mkt nu (host, host) nej men det börjar se ljusare ut :) Dock blire ingen praktik imorn just in case Ska försöka på tors men sånt får man se.

Å jag har spotify nu värsta ruuligt :)

Jag å ynk har börjar å gossipa kvällar som nätter haha hur ska det sluta när jag börjar i skolan igen ? haha nåja den dagen den sorgen typ

Natten

Kommentarer
Postat av: Ynk

Haha det var när jag bärjade skriva inlägget alltså:P



Och angående våra gossipnätter, du får helt enkelt begära kronisk sovmorgon!

2009-04-15 @ 11:53:52
URL: http://kregert.devote.se
Postat av: Linda

Åhh, spotify, kan du inte bjuda in mig?! snäääälla.. :)

2009-04-16 @ 22:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0