Hoppsan

Herregud! kl är över 2 o här ligger jag fortfarande kvar i min säng, med pyjamasen på mig. Dock vankande jag kl 11. det var skönt!

Igår var det praktik. 2 ggr kvar sen är man ledig ons, tors o fre + varannan helg. sweeet :D

När jag kom hem från praktiken igår var det dags för träning. På gräs lovely! Så jag skulle vara duktig o springa spåret innan träningen. Vilket jag också gjorde med Majs. Meeen med mina klena vrister så vrickade jag foten rejält. jävlar vad ont det gjorde! Men jag fortsatte å springa och fick sedan tejpa. Kanske dags att träna upp denigen? Lite slarvig på den fronten.

Nu då? Jag ska nog ta o klä på mig det är prio nr 1. Sedan lägga kläderna i tvätten.

Anledningen till att ni inte har fått se en bild på mitt rum efter bilden är för att jag inte är klar än, men jag ska jobba på det. Det tar sin lilla tid tyvärr :p




poolen på G C




 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, nej jag vet. Ska låta det vara/bli blont! :p så himla tvungen ;) hehe.. <3

2009-04-24 @ 14:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0