Haha finns skumma människor

Jag & syrran kontaterar att det finns fan bra skumma människor ändå! haha

Först skriver hon med en kille, och helt plötsligt försvinner han från msn, nattstad etc och vet ni? Nu har det hänt igen! fast med en annan kille. haha roligt men skumt dessutom har killarna samma ipadress också. De skrev likadant. Skillnaden var namn och bild. & båda sjunger! Hur stora är oddsen på det? hur skumt blire inte då?? 

Roligt iaf. Nu håller jag som vanligt på & gossipar med Ynk. Alltid lika trevligt & jag fattar inte att vi alltid  har massooor att prata om även fast vi har pratat varje natt nu i tre dygn typ. haha Det är roligt :)

Nu ska jag fortsätta skriva här & gud vet när vi blir klara haha

Kommentarer
Postat av: Ynk

Haha det är konstigt speciellt när båda går hemma hela dagarna:P

2009-04-16 @ 11:45:51
URL: http://kregert.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0