Forts på dagen

Jag klarade mig inte utan Bea idag. Eller hon klarade sig inte utan mig. Det beror lite på hur man ser det hela på.

Jag kom hem vid 2 tiden. Sedan får jag ett mess av Bea: Jag är fan jävligt sugen på en kebabtallrik. :p svar: Ska vi synda? Ja, det gjrode vi. 30 min senare var hon här. Vi drog till gamla pizzerian den vid bron. Efter den mätta trippen crusa vi vidare. Jävlar du vad vi har fått uppleva saker du.

Vi har hälsat på farmor & farfar, blivit rädda, inte tänkt, skämde ut oss & grinat. Haha

ok kort och sagt. Vi blev rädda när jag föreslog att vi skulle till Stenbrottet och kolla. Det var ISBANA där. Seriöst. Bea blev rädd och även jag. Men vi klarade oss.

Sedan efter vi hälsat på farförläldrarna så gick bilen inte iväg för Bea. Hon ba: Carro vad äre för fel? Motorstopp efter motorstopp så sa jag: Men Bea, handbromsen är ju i! haha fan vad vi garva då! Sedan efter det så drar hon vid icaplan. yeah way to go Bea säger ja! Så hon höjde musiken, vi sjöng med? vred ner fönsterrutorna & jag drog på solglasögonen och hoppades att ingen skulle känna igen mig. sedan vi crusade vidare och hamnade hemma hos Tim.

Vi kollade först på Tyra Banks Show. Inte helt otippat. haha men det var inget bra avsnitt så vi kollade på Marley & jag. Fan vad jag är glad att jag inte såg den på bio! Jävlar vad jag & Bea böla! Bokstavligt talat! Längesen jag grinade så mkt till en film, men den är lätt värd att se!

Annars blire en lugnt kväll. Ska ta & hoppa in i duschen och sedan packa väskan för morgon dag. Imorn bär vi av till Åland. wiii

En sak. Hoppa in i duschen? Vtrf säger man så? Det är ju inte direkt så att man hoppar in utan man går ju in.. eller? Jag gör det iaf..





Karlsson naaw

Kommentarer
Postat av: Matilda

Lycka till imorgon! :) håller tummarna ;)

2009-04-03 @ 19:32:43
URL: http://withinthesleaze.blogg.se/
Postat av: mia

haha kan lova att ja satt och böla när ja såg marley&jag på bio förra helgen, tårarna bara spruta!

2009-04-04 @ 17:53:31
URL: http://miawestin.blogg.se/
Postat av: Bea

Hahaha.. :D super roligt va det iaf! ;p Bäst med kebab, cruusa och sedan grina till film.. :D Puss gumman <3

2009-04-06 @ 11:48:22
URL: http://beatriceelmesioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0