Feberfri

Febern är borta. Jag är betydligt piggare idag än vad jag vaknade igår.  Så det är bara positivt!

Jag har kommit fram till att det är förjävla skönt att sova med fönstret öppen. Att få andas in ny frisk luft. Härligt!

Det som står på schemat idag är träningsmatch mot Söderfors. Det ska bli roligt, skulle ha varit ännu roligare om jag verkligen var helt frisk också. Men det är sånna smällar man får ta.

Just nu kollar jag på Ellen DeGeneres show. Tycker hon är rolig ja, men syrran tycker hon är för mkt. Då får hon tycka det :)

Just ja! Ngt som skrämde mig lite. Jag fick hem ett brev idag. inte vilket brev som helst, utan en bröllopsinbjudan. "Sandra & Fredrik". Vad funderade ut länge och väl vilka det kunde vara? För de Sandror som jag vet & känner har ingen kille eller är inte ens 18 så de kunde det inte va. Efter många om och men beslöt jag mig för att höra av mig till "Toastmastern" och ställde den pinsamaste frågan man kan ställa ang ett bröllop: Vilka är brudparet? Jag har inegn aning! SÅ jag fick till svar: Förmodligen tror bruden att du är hennes moster. 

Så allting blev så mkt lättare och mindre pinsamt när jag fick en inbjudan men visste inte vilka som skulle gifta sig. Så nu vet jag det & behöver alltså  inte gå på bröllop. Haha :) Therese tyckte det var skit kul! :p 

Nu äre dags att ladda om batterierna.  

Kommentarer
Postat av: Ynk

Haham skönt att höra! Kliet blev för stort:P Puss

2009-04-08 @ 22:24:40
URL: http://kregert.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0