Då var denna helg över

Ja, då var helgen över. o min mesta tid har gått åt till att jobba. usch vad jobbigt det blir för alla när någon är sjuk o ingen annan kan eller vill ställa upp. det suger! Men som alla andra helger så klarade jag mig även denna helg :)

Någan dag framöver lär jag ta tag i mitt rum o på tal om det så glömde jag ta banankartonger från jobbet. Jävla bajs!

Skola imorn då. Undra vad det blir för väder? Det är jobbigt att veta, för det är oftast kallt på morg men man dör på dagen typ. Svårt det där med kläder, o på tal om kläder lär jag köpa nya fast jag har massor o borde spara mina pengar typ :s

Mitt rum ser förjävligt ut!! haha

Snart så... :)



Dags att gå ut med monstret mitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0