Bloggtorka?

Oj, jag har inte tänkt på o blogga.

Mitt rum är fort a total mess, men jag ska fixa det så småningom.

Idag har jag vart in till staden med Ynk. o jag ska nog åka in fler ggr med henne eftersom jag hittade sånt som jag verkligen behövde.

Jag slog till med ett par vita studenskor o en studenklänning på Holmlunds för 400 spänn som jag tyckte var taget! Så från att gå till o klänningar så har jag helt plötsligt 3 st att älja mellan! Får se vilken den blir..

Jag o Ynk drog med 6an till Årsta. Vi kollade på fotboll i den strålande solen, dock vare kallt. men fotbollen var trevlig.

Somnade en stund på soffan. Nu ska jag fortsätta och kolla på "10 orsaker att hata dig" för den är jävligt bra o ja, jag har sett den 1000 ggr

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0