Bea bus igen ;)

Jajjemän. I sön blev det en väldigt lugn dag. Gjorde inget alls. Låg mest i soffan och dryga ut tiden.

Igår fick jag ett mess av Bea. Nu vare dags att busa igen ;) Kmr dit till Tim efter 2. Hon ska ju föröska bli blond hon. Så efter 2 förp med färg var itne hela håret riktigt klart, men va fan :p det funka ändå. Så ill ablev det faktiskt inte tycker ja :)

Det blev träning på kvällen sen iaf.



 Idag vaknade jag först vid 2.15 ca. trodde det var morgon men ikke. Så jag somna om öppnade fönstret för trodde jag skulle dö av all värme.

Sedan vaknar jag vid 6 igen & somnar om till 9. Då  hade Bea messat. dags för slingor idag då, MEN jag vaknar av att jag är skit tjock i halsen, hostig & har feber. Grattis Carro! Så klart jag har det när vi har lov.Så jävla bra gjort av mig.

Men nu ska jag fortsätta att glo på Våra Bästa År haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, tack för hjälpen iaf :D fast jag ser ut som stryk.. Krya på dig gumman! :)

2009-04-07 @ 16:23:51
URL: http://beatriceelmesioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0