Åland

Herregud säger jag!

Går upp 6.45 klär på mig ich försöker att äta frukost. Inte helt otippat gick inte det. Åker ner till busslingan där vi väntar på bussen. Bussen kmr vi åker mot grisslehamn.

Båten går och jag har då ätit en halv banan och en drick youghurt. Sedan när vi väl åker båt så ska jag försöka äta en bak potatis med skagen. Åt halva.

Spelar match. varmt och sooligt väder ute. Vi damer och herrar skulle spela match. Eckerö hade 9 utespelare och ingen målvakt och ingen domare. Så 4 av T/ÖFF spelare får gå över så att det bir en match.

Vi tjejor byter om. Peppar å spelar. Det var helt ok plan ändå.  Vi spelade som en påse nötter typ. men aja sånt som händer.

När vi åker båt är jag skit trött, mår ila, ont i huvudet & magen. Kunde itne äta. Drack mest vatten. Sen avre bussen hem. Trodde jag skulle spy! Men jag tog på mig hörlurana småsov lite tills Kim skrämde mig & väckte mig.  Skit kul :p så då kunde jag inte somna om. Men jag mådde lite bättre.

Vi kom hem vi 21. Ynk föröskte få med mig ut, men utan mat i magen å huvudvärk jag jag opepp. Så mamma och jag gick hem och jag åt lite fil igen. Sen när kl var 22.10 ca gick jag och la mig. Skönt!

Vaknade 9 idag. perfa! Så har vart ute med Isak & pluggat. Så nu ärallt klart och det känns skönt vill jag lova!

Blir nog en lugn dag idag :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Jo, den bloggen har gjort sitt iaf nu. KAn ju inte alpernablogga i Tierp:P Dock kommer jag med största sannolikhet att få bloggabstinens och kommer säkert dra upp nån ny :p

2009-04-05 @ 21:43:08
URL: http://thereseialperna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0