Aj då

Jag får nog äta upp det jag skrev igår om hostan. Jag menar, i natt vaknde jag kl 4 hosta så jag typ spydde, fick gå upp å ta den där äckliga hostmedicinen som egentligen inte funkar, men vad gör man? Sen vaknar jag igen vid 8 samma visa igen upp å ta hostmedicin. Sedan var det så himla sjukt jag trodde jag var vaken men i sj verket låg jag och sov.

När jag låg där i sömnen kollade jag på kl som jag alltid gör innan jag vaknar å då stod den på 10.25 men sen när jag väl vaknar till liv så står kl på som vanligt 9.25 hur sjukt låter inte det?

Jag blev rädd när kl visade 10.25 eftersom jag skulle ringa till praktiken och säga att jag fort är sjuk, men det skulle jag göra innan 10. Men sen så var ju kl inte så mkt som jag trodde, lättnad!

Jag kmr förmodligen att jobba v. 28-31 alltså hela juli. Det ska bli nice för då har jag hela juni och augusti på mig att göra ngt skoj typ åka till Skge å Gbg :D me like!


Har hunnit med å gossipa lite med fröken Kregert också. Våra liv går aldrig ihop sig, kanske lite mer timmar på dygnet? Vad sägs somd et? ;)




Bilden är i från i somras i Gbg lgh :)


Kommentarer
Postat av: Ynk

Haha, jag har tränat! Löpning + intervaller i skatberget. Was ist los mit mir? haha:P Fler timmar ftw!

2009-04-15 @ 14:56:19
URL: http://kregert.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0