Vardagligt

dagarna bara går. redan torsdag och det känns som att lover börjar gå mot sitt slut. Inte så konstigt, det är ju slut med nästan. Jag måste fan plugga på lör :'( BAJS!

Jag ska passa på å njuta medans jag kan här nere. Ikv ska mamma och jag till äldsta kusinen Jennie. Ska äta kvälls macka där och lite så. Ska bli mys hoppas jag.

Bowling imorn..

Finns inte så mkt att skriva. Eller jo ett super stort TACK till Sara som fixade min header :D mkt gladis! + att skolkorten har kommit och jag vet inte hur jag ser ut. det är lite jobbigt faktiskt. Min kära syster vägrar ju å skicka de till mig gah! Öite irriterande äre ju..

coca cola enjoy

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag har visst skickat bilderna!! Bara för att dom inte kommer när duu vill

2008-10-31 @ 18:41:09
URL: http://millalaa.blogg.se/
Postat av: Dex

Varsågod ;D

2008-10-31 @ 22:15:37
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0