Tiden flyter iväg

Gud vilken dålig bloggare jag är. Men som min vän Julia brukar säga. Det är sånt man får leva med :)

Jag har inte gjort så mkt. Eller gör ju massor hela tiden. Jag går i skolan. Ja, faktiskt så gör  jag det. (ibland inte, sånt som händer) Jag försöker plugga det vi får som ska pluggas. Tränar, praktiserar & jobbar. Det gamla vanliga.

Ngt som tar en stor del av mitt liv är ju då datorn & TV. Sånt som händer. Jag har då inget liv.

Händer i helgen då? Vad vet jag

SUCK.......................................................

Kommentarer
Postat av: Mia

skolan är för jobbig, jag hatar allt med den.

praktiken, lektionerna och lärarna :( help me.

2008-10-06 @ 20:27:11
URL: http://miawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0