Skänninge

Ja, nu är jag här i Skänninge som jag nu talar om vart det ligger. Ca 3mil från Linköping. Där är jag nu iaf och hälsar på alltifrån morbröder, mormor, morfar, sysslingar, kusiner & kusinbarn. Det ska nog bli en väldigt rolig vecka. På fredag ska  jag med mor och morbror + kusiner bowla. Härligt! :D Jag kmr äga lätt! Haha (a)

Annars så när vi åkte igår så tog jag väldigt fina bilder under resans gång. De är faktiskt fina det intygar mamma! Okey, nu är ju mamma en sån som säger att det är bra fast hon kanske inte egentligen tycker så vad vet jag? Hon är ju min mama så vad ska hon säga när dottern tycker att hon har gjort ett bra jobb med kameran ba: gud vad fuuult. Nej, men hon sa att det var bra iaf så då får jag väl tro på det. haha

Idag ska mor och jag fara iväg från Naveryd till Trojenborg skolan och hälsa på kusin Johanna och hennes lille son Liam. Kameran är självklart med!

None

Kommentarer
Postat av: Dex

Svar: Ja, vi ska ju lämna in den där engelska gramatiken på måndag ju :O

2008-10-30 @ 11:12:51
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0