Orka

Nej, egentligen ingenting för tillfället. Somna så fort jag kom hem i ca 50min. Lagom vila.

Efter ett tag bläppande på tv:n såg jag att Beverly Hills har börjat igen ;D Jag älskar den serien & längtar till säsong 2 kmr haha okey, oftast brukar inte 2an vara så bra men det visar sig.

Hur som haver efter 3 avsnitt (?! jag vet många & jag njuter) av BH när kl börjar närma sig 18 så tar jag mors cykel (efter som hon har lyse på sin och inte jag) möter Ronjis nere vid IP. Vi tar ett varv i stora & avslutar med lilla varvet. Mkt härligt tempo, härligt väder & det kändes väldigt lätt och springa idag. Det gillas! Ska försöka springa minst 2dgr/v iaf. Upp med kondisen you see.

Nu då? Efter att ha kollat på Primo Paulo så sitter jag och drygar här. Väntar på att Sara ska få tid att fixa min blogg xD om det blir det här året återstår att se. haha (6)

Nånting är på väg att hända. Jag känner det, bara det att jag vet inte vad än..

Bilder från avslutningen har jag lagt in från kameran till min dator iaf så sen är det en annan fråga när jag väl lägger ut de på bilddagboken. mohaha aja enjoy eller nå

Ser det inte härligt ut?
Lovely

Kommentarer
Postat av: Dex

Haha, du får ursäkte mej. Men jag orkar inte fixa nån blogg för tillfället ;D

2008-10-22 @ 20:25:41
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Milla

Men kul att jag får reda på nåt i den här familjen!

2008-10-23 @ 23:56:29
URL: http://millalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0